Sommaren

Ja du i somras så var det jätte skönt att låna Carros lägenhet. Mysa med Björn och träffa sandra. Jobba och bada. Dejten med han fotbolls killen gick bra vi träffades i typ fyra veckor men det kilckade aldrig.
Midsommar veckan spenderade jag och frugan på öland med goda vänner och trevligt folk. Det var en väl behövlig semester. Sen när jag hade "dumpat" denna stackars ner kärade fotbolls spelaren skulle jag bo hos Sandra i två veckor för att jag jobbade som ett djur. Var ledig totalt fem dagar i augusti och av dem var det jobb saker två av dagarna. Har även hunnit med ett döds fall till innan augusti började. Så full rulle som vanligt.
Började prata med en gammal bardoms kompis till Sandra på FB och i telefon och gick dit för att titta på film och dricka lite vin efter jobbet. Blev visst kvar så nu har jag även skaffat mig en sambo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0