psyko.

Nu har jag våldgästat en kopis och tog en kaffe. Skönt att prata ut lite för att se så det inte var mig det var fel på. Eller att jag inte hade gjort något fel med den relationen iaf. Nu är det bara nästa person som ska svara när man ringer. Annars tar jag väl med mig en kaka och ringer till någon som vet hur hon jobbar och bara dyker upp i dörren. Trött på att dem man känner brukar kunna säga vad dem tycker men tydligen inte när ddet blir en jobbig situation. Jag har funderat hela dagen vad jag kan ha gjort som har fått henne att sluta svara i telefon men kommer inte på ett skit mer än en sak, vilket blev en helt ut spejsad verision som inte känns vättig för fem öre. Att jag tar uppmärksamhet från henne från en person hon överhuvudtaget inte ens vill få uppmärksamhet ifrån. Men vem vet det kankse tog ändå när uppmärksamheten försvann. Eller jag vet inte tankarna bara snurrar i huvudet för tillfället. Jag som var så glad imorse. Tur var väl de annars hade jag väl bara suttit och grävt ner mig och börjat må dåligt igen. Känner att jag mår bra trivs med mitt liv jobbet går bra och det börjar bli ljust igen. Orkar bry mig. Jag har saker att berätta om mitt liv även fast dem kankse inte orkar berätta eller har ork att prata om deras bekymmer. känner lite för att ringa till vårat psykfall för att få en helt osammanhängade mening så man kan skratta och glöma alla snurrande tankar. Få höra att jag ska starta en undersökning om navelskådning eller något annat dumt.
Är så glad att en kompis flyttar hem igen i april bara att stå ut tills dess jag har ju mina knasiga grannar och en helt underbar vän som ringer och frågar hur det är med mig, har orken att ringa och bara säga hej dem få minutrarna hon är ute och röker. Sen har jag tuttorduvorna som kommer och lyser upp min lördagkväll nu i helgen ska bli kul att bara sitta och ta lite middag och skratta åt dumma saker som inte har någon mening.
Får även besök från sthlm på fredag så där kan man ju knyta lite nya band. Vad hände med att ett kompisförhållande ska gå åt två håll och att man ska styrka och peppa varandra i varnadras val, inte vilj att dem ska ändra sin personlighet. Självständig och mer öppen har jag blivit det är väl två bra nya saker i min annars lite tillbakadragna vänliga omtänksamma karaktär. Vad vet jag man kankse ska vara tyst som en mus hålla med om saker och bara diskutera utifrån alla andras åsikter och synpunkter. Lite trött på de dock. Jag vet att jag kan vräka ur mig lite saker vid fel tillfällen och att jag inte tänker mig för för att jag bara vill väl, göra någon en björntjänst. Men det är sån jag är det var därför ni sa att ni älskade mig och att jag var lite blond var en del av charmen för att ni var förstående och förstod vad jag menade men mina lite klantiga uttryck.
Nu vill jag bara att min älskling ska komma hem hålla om mig äta lite mat kankse om jag har tur få med honom på bio eller bara stänga av telefonerna och se på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0