sms

Jagade rätt på andra kompisen men jag skulle tydligen bara låta henne vara ifred. Så då vet jag de iaf. Tack snälla.

När min kära sambo kom hem så lagade vi lite mat, sen tyckte han att jag behövde bli på bättre humör så vi gick till en gammal kompis till honom och hans jätte trevliga tjej som vi träffade på en fest för ca två veckor sen. Väl framme hos dem efter en promenad i det kalla vädret fick jag mysa med deras dotter och drack kaffe. Hjälpte till att fixa lite. väldigt sköna människor faktiskt så hon och jag skulle kanske gå ut och gå på fredag.

Nu ska jag äta lite frulle sen bär det av till jobbet, extra timmar nu på fm, skulle nog kunna jobba dyngnet runt om jag ville.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0